Emeliko valla neler denedim ben zeytinyağı,kantaron yağı,bebek yağı her şeyi denedim tarayıp çıkarmaya çalıştım hiç biri affedersin bir 💩 a yaramadı 😂😂
şampuanı kaliteli bir şampuandı penaten markasını kullanıyordum. Sonra baktım pek kalıcı kokusu yok hipp aldım aldığım gün yıkadım uyudu yavrum hemen sabah baktık çok az kalmıştı Konak ikinci yıkamada hiç bişey kalmadı zaten 🥰