ebiciks Kızlar ulaşamadığı yapamadığı herşey için ağlamaya başlıyor hemen yalnız miyim hiç bu kadar ağladığını görmemiştim bir garip oldum 🤷🏻♀️
EslemEva_23 ebiciks vallahi kızım 16 aylık sabah 8.30 kalkar gece 22.00 kadar ağlar sürekli mızmız herşeye ağlıyor 🤦🏻♀️