Deletedmom_56 Kizlar ferrum surubu iciremedigimi yazmistim. Suyuna ekledim bugun iciyor. Ama gunluk icmesi gereken 5ml ben 1 ml ekledim bu sekilde gunu tamamlarim. Ama onemli olan bunsekilde etkili olurbmu yoksa hepsi bosa mi gider, bilgisi olan var mi :)
Duyulurum Deletedmom_56 bilmiyorum da şırıngayla içirmeyi denediniz mi? Benim eşim tutuyor ben içiriyorum şırıngayı iyice ağzına sokup yavaşça boşaltiyorum :(
hunilimomm Deletedmom_56 bizde kullanmıştık doktor bize meyvelerin veya suyunun içine koyun özellikle C vitamini olan meyveler olsun demişti ama Benim kızım hiç bi şekil de içmedi
Deletedmom_56 Duyulurum denedim denedim. Bir jki gun yaptim ki 5ml hepsini degil. 3ml falan oldu. Ama artik onu da yapamiyorum cildiriyor resmen :(
Deletedmom_56 hunilimomm Cok sıkıntı… kucukken ne guzel icerdi. Simdi gittikce zorlasiyor. Bizim ferritin 3 cikti. Normal olsa sorun değil ama suruba ihtiyaci var resmen.