Dogabebekkk Kızlar 1 yaşında bebekleriniz için hangi vitaminleri kullanıyorsunuz bize doktor vitabiol verdi ancak paraben varmış içinde
Dogabebekkk Deletedmom5284 teşekkür ederim probiyotik ilk defa duydum size özel mi yazdı yoksa bu aylarda takviye olarak önerildiği için mi kullanıyorsunuz
Deletedmom5284 Dogabebekkk ben doğduğundan beri kullanıyorum kabızlık problemi olduğu için, ilk aylar biogaia kullandım sonra nbl e geçtim, bağışıklık düzenleyici 🥰