sevgisevgi Melikeeeecansuu biz 5 ayda tadimlara basladik, 23 gun gecti, simdi sabah agir olmayacak sekilde bazen yumurta sarisi bazen de irmik muz pekmez karistirip yediriyorum, aksama dogru da meyve puremiz var.
Melikeeeecansuu MotherOfAlmila evet gectım 4bucuk aylıklen felan mercimek corbası verdım 2cay kasıqı felan yogurt seftalı puresı verıyorum tuzsuz peynır ezıp verıyorum. Meyve verıyorum elımle somuruyor tadı gıdıyor ıllakı agzına hıc bı sıkıntı yasamadım
MotherOfAlmila Melikeeeecansuu Hmm. Bayagi erken baslamissiniz. Normal de 6 aydan once onerilmiyor biliyorsunuz. Tadimlari gectiyseniz minik ogunler seklinde verebilirsin. Giderek cogalir zaten buyuklukleri bebegin buyudukce.
DefneEgee Melikeeeecansuu evet ben öyle yapıyorum biraz su biraz pekmez kaşık ucu kadar da tereyağı kabızlığı önlemek için
Selin28 Vuslat23 labneyi hazır mı alıyorsunuz yoksa kendiniz mi yapıyorsunuz hazır alıyorsanız hangi marka acaba
Ekici35 Melikeeeecansuu vitma bebek yemek kıtabı gıda mühendisi bir annenin yazdıgı kıtap internette veya trendyoldan alabılırsiniz
Aalya Melikeeeecansuu 6.ayda tadım yaptırdım bir yemek kasıgınıgecmedi üçüncü gün . İlk gün çay kaşığı ıkıncı gün tatlı kaşığı şeklinde 🥲 daha yeni gelısıyor bağırsakları yormamak lazım bence .