susunbebekuyuyo defnecicegim kullandım ama pek fayda etmedi şuan probiyotik ve sab simplex kullanıyorum daha iyi geldi
defnecicegim Peki acaba gazı olduğu için meme ememiyor olabilir mi, bazen memede kıvranıyor resmen . Gaz ilacı kullanmıyorduk sadece biogaiga kullanıyorduk ama yeterli gelmiyor gibi, bir buçuk aylığız .