Utkucan Hicrannn19 doktorlar önermiyor süte geçiyor deriden temas eden herşey parfüm falan bile öenerilmez
Annelik30 Ben boyadım valla bişey olmadı hamileykende boyamıştım doğum yaptım 3 kere boyadım bi sıkıntı olur mu bilmiyorum ama boyadım belirli bişey yok gözle görülen .
Annelik30 Utkucan evet işte şimdilik bir sıkıntı yok, ama belki daha sonra olacak bilemiyoruz yine de allah korusun diyelim. Bişey olmasın çocuklarımıza inşallah