Nurish Doktora tez uygulamamı doğumdan 1 hafta önce bitirmiştim. Tezimin başına tekrar doğumdan 5-6 sonra oturabilmiştim. Oğlum 7.5 aylıkken de işe başlamıştım ve çok yoğun çalışıyordum. Analizleri yaptırdıktan ve işe adapte olduktan sonra artık dedim bitirmeliyim. O dönem kayınvalidem oğluma bakıyordu gündüz. Süt iznim vardı 1,5 saat ve eve gelmiyordum, kütüphane-starbucks a gidip çalışıyordum. Geceleri yatak odasına kapatıyordum kendimi geç saatlere kadar çalışıyordum. Sonunda oğlum 10-11 aylıkken bitirebilmiştim tezimi 💪🏻 Çok zor günlerdi ama geçiyor bir şekilde. Şimdi oğlum 5,5 yaşında, 2. oğlum 4,5 aylık ve ben doçentliğe hazırlanacağım 🤯🤯 inş. yani.. Size yardım edecek birileri varsa günde birkaç saatte olsa evden uzaklaşıp bir yerlerde yazmanız daha iyi kafanızı toplamanızı sağlayacaktır. Bir de hiç ara vermeden yazın, ara verince kopukluk oluyor. Yani her gün yarım saat ya da 2 güne bir mutlaka başına oturun. Kolaylıkla dilerim☺️