eceyiilmazm bizimkide 10 aylık 8. Ayında tam desteksiz oturdu sağa sola düşmeden. Sadece baba diyebiliyor oda yarım yamalak. Heceleri daha birleştiremiyor dede mama vs. Zamanı gelince elbet konuşacak diye pek takmıyorum ama sürekli bol bol konuşuyorum. Yürüme konusunda ise sıralamaya başlamıştı 9. Ayda şuan ayakta 10-15 saniye durabiliyor birkaç adım atabiliyor. Sizinkide belki emeklemeden yürüyecek bilemeyiz🤤 Bir büyüğüm bana şu kelimeyi demişti”erken yürüyen grç konuşur,erken konuşan geç yürür”ne kadar doğru bilemm😟🤣