Cnksncnsu neden pre kullanıyorsun ki daha canım sırasıyla 1,2,ve 3 e geçmeliydiniz. Neyse bebeğiniz 1 yaşında artık. Aptamilin bir yaş sonrası için maması var ama direk geçmeyin derim. 2 yi kullanın bir paket sonra 3 ü de bir paket kullanıp geçin 1 yaş mamasına.