Leylaa_ 4 ay önce doğum yaptım sezaryen ile bu 2.ci ödet dönemim ama sanki farklı hamile olmadığımla biraz su gibi kanama oluyor bi tikta yoğun yanı miyom olsa önceden böyle olması lazım di acaba doğumun etkisin mi normal mi
Okuroya Benimde doğumdan sonra değişti. Önceden cok az olurdum ve açık renkli olurdu. Şimdi hem yoğun hemde koyu renkli oluyorum ve eskiye göre daha uzun sürüyor