Bedisayaz Merhaba arkadaşlar oğlum 56 günlük ilk banyosundan beri banyo suyunu arıtma suyu ile kaynamış suyu karıştırarak hazırlıyorum. Normal çeşme suyu ile banyo yaptırmaya korktum olur da sudan mikrop kapar diye. Ama böyle de zor oluyor sürekli su taşıyorum. Sizler nasıl yapıyorsunuz?
TheBaby Bedisayaz Hiç öyle yapmadım iki çocuğumdada🤷♀️ Banyo suyu ile yıkıyorum hepimizin yıkandığı. Sudan mikrop 🤔 Burda okuduklarım bazen beni yoruyor gerçekten.
ketcapli_lahmacun Bedisayaz Ona kalırsa bacım asıl mikroplar soluduğu havada var yani. Pandemi var. 🤔
Minikyavruum Bedisayaz mikrobada ihtiyaç var sularımız kirli bebişi de yıkıyoruz yıkamaya da devam hiç öyle uğraşacak gücüm yok 😀
Yasemin38 Bedisayaz 3 tane çocuğum hiç birinde özel su hazırlamadım canım. Normal banyodan akan su ile yıkadın
Ayse-21 Bedisayaz o kadar el bebek gül bebek yetiştirmeye gerek yok bence🙄🙄 normal çeşme suyuyla yıkıyorum bende kızımı🤷🏻♀️🤷🏻♀️
Melisbugi Bedisayaz normal banyo suyuyla yıka canım tedirgin olma sadece ağzına su kaçmamasına dikkat haklısın tedirgin olmakta sulardan salgın oluyor diye burda bir sürü yazı var dikkatli yıka Allahın izniyle birşey olmaz dediğim gibi ağzına kulağına kaçmasın yeter
Cerenimoo10 İlk zamanlar 3 -4 sefer sizin yaptığınız gibi yıkadım sonra çeşme suyuna geçtik tabiki.Ama bize çocuk doktorumuz demişti. İlk birkaç sefer damacana suyu kaynatıp yıkayın diye.
Zuhallkahraman Bedisayaz bu kadar sakınmayın. Yaptığınız sadece size eziyet başka bir şey değil. Ayrıca mikrop kalmaz sizde yüksek ihtimal bebekken çeşme suyu ile yıkanmışsınızdır. Kendinizi yoracak! Harap edecek şeyleri bırakın lütfen 🌸
Annis-ogul Bedisayaz bn 6 sya kadar arıtma suyunu kaynatip ilitip yaptim .6 aydan sonra çeşme suyu ile yıkadım. Derecesini ayarlayip😇
Sedakcby Bedisayaz normal bamyodan ne akıyorsa çeşmeden onunla yıkıyorum 🙄 sıcaklığını ayarlayıp dolduruyorum kovasına. Hiç mi dışarı çıkmıyorsunuz yada gelen giden olmuyor siz gitmiyorsunuz. Pandemi daha korkutucu bence su çok küçük bi detay bukadar takmayın kasmayın
Tugbakivanc Bedisayaz eleştirenler çok bildiklerini sanıyor ve karşındakine saygı duymuyor. İçinize nasıl siniyorsa öyle yapın. Ben de çeşme suyu ile yıkadım bir şey olmadı çok şükür. Bundan sonra da böyle yikayacagim.
MotherOfAlmila Bedisayaz Kendine gereksiz is cikarmissin yahu. Biz nasil aliyorsak dusu kizima da o sekil de aldiriyorum, guzelce kendi kuvetinin icinde. Dusunsene cocuk alismis, okul cagi falan sen hala sulari kaynatip karistirip dus aldiriyorsun.😳
NehirHaticeArican Bedisayaz bu takintilar ileride çok büyük sorun haline geliyor lütfen artık biraz rahat olun çocuklar konusunda birazda serbest bırakmak lazım