Annis-ogul bu yazdığın sence doğrumu benimde başıma geldi 1 hafta önce aynı şeyleri bende yaşadım nasıl insanlarsınız ya insanların sağlık problemleri oluyor bebeğimin yanında yatarken uyuya kalmışım genç bi anneydim ve genç yaşta şeker hastasıyım aniden uyuyabiliyorum gerçekten sadece yazmak için yazıyorsunuz bide annesiniz onu sakinleştirmek yerine yazılan şeye bak