Anneler kızım 4 günlük ee tabi ilk anneliğim emzirme konusunda başarılı olamıyorum bir bakıyorum mememi çok güzel vermişim bir bakıyorum kızımla boguşuyoruz resmen memeyi ağzına koyabilmek için kendide almak için çabalıyor sinirleniyor alamadığı zaman ben oturup ağlıyorum vicdan azabı çekiyorum bakamıyorum bir memeyi verip doyurmuyorum diye diyorum git al makine sağ biberona bırak ver ama tabi bunu kendi kendime sinirle söylüyorum lütfen bana akıl verin ben öğrenebilir miyim bu emzirme işini yoksa kızıma eziyet çektiriyorum gibi geliyor stres yapıp ağlıyorum sütümde güzel geliyor acemilikten mi böyleyim yoksa bu emzirme işi bana göre değil mi diyorum