Merhaba anneler 1 aydan itibaren bebeğimde kabızlık sorunu var 3 buçuk aylığız hala aynı Duphalac şurup kullanıyoruz onunla kakasını yapabılıyor 3 gün oldu şurup kullandığım halde kakasını yapamadı😐 Doktor süt diyeti başlattı bana onuda uyguluyorum yaklaşık 1 buçuk hafatadır ama hala aynı.. aynı sorunu yaşayan varmı acaba?