AlyaMina5 Purpura26 Evet benmde 40 bitti 5 sonra adet oldum çok çok yoğundu çok afedersiniz taşıyordu resmen ped dayanmıyordu günde 4 5 defa kıyafet değişiyordum taştığı için sabah uyanıyordum bir bakmışım mahf olmuşum sonraki reglmde düzene girdi normal kanama oldu
minikyavrumm Purpura26 kaç ay sonra oldunuz ben 2,5 ay sonra oldum adet mi acaba diye düşündüm ilk gebelik olduğu için bilmiyodum bu ay tekrar olunca adet olduğumu anladım önceden olduğum gibi normal sancılı geciyo
Melisa678 Purpura26 40 gün sonra oldum bende ilk adetimi ama benim aşırı şekilde gelmedi az kanamam oldu ped bile dolmuyordu
Purpura26 Mommqueen Benimde ilk gün sancılıydı şuan hafifledi. Spiral taktırmıştım da geçen hafta ondan dolayı mı diye merak ettim
Purpura26 AlyaMina5 Depend vardı doğumumdan kalan onları giyiyorum yoksa dediğin gibi ped dayanmaz. Bebek bezi koycam valla son dependimdi 😃
Purpura26 Mommqueen Benim normalde de ilk 2 gün yoğun geçiyordu. Doktor çok kanama olursa gel demişti spiraldan sonra. Ama ilk adet olunca demekki normal
minikyavrumm Purpura26 teşekkür ederim kimisi 8 9 ay sonra oluyormuş çok mu erken oldum diye düşünüyordum
Purpura26 minikyavrumm Ben emzirmiyorum ama canım emzirenler daha uzun süre olmaya biliyor. Emzirip 40. Gün olanda var gerçi yine her vucut kendine özel 😃
kirmizibasliklikiz_ Purpura26 40 gun bitti 2 3 gun sonra adet oldum oyle yogun sancili degildi normal bir adet donemi gecirdim 😁
EmineB10 Purpura26 benim çok yoğundu iflahım kesildi tam 18 ay sonra oldum ilk adetimi sancılı ve yoğundu olsundu artık.☺️
Senemmm11 Purpura26 doğumdan 4 ay sonra oldum. Öncekiler gibiydi normal geliyordu hiç farklılık yoktu
Leylaa_ Purpura26 Ayy aynı durum bende var ya bu 2.ci adetim kanama fazla bende biraz su tarzında doğumdan sonra normal mi oluyor