MyEternalLoveNoyann oğlum 1 aylık olduğu gece nasıl olduysa tam 5 saat uyudu, bir aydır bi kerecik 2 saatten fazla uyuyabilsem keşke diyen ben bir şey mi oldu acaba uyandırsam mı normal mi anormal mi diye başında beklemekten yine uyuyamamıştım😁 bebeğiniz ne kadarlık bilmiyorum, tabiki doktorunuza sorup daha iyi bir bilgi alırsınız ama bizim doktorumuz 1 aydan sonra artık sarılık tehlikesi kalmadığı için acıkırsa kendisinin kalkacağını, uyandırmamamı, gelişim için uykunun da çok önemli olduğunu söylemişti