Yusay henüz gelen olmadı bı sürede istemiyorum valla ins olmaz gerçi herkese nerdeyse açık açık gelmeyin dedim bı nevi yok hastalık var yok biraz toparlayalim yada bebek hiç durmuyor halim uok hiç uyuyamıyorum yemek bile yiyemiyorum falan diye belli etmeye çalıştım ama gelirlerse de heralde akşam gelen olursa kahve yani tatlı tarzı veririm gündüz gelenlere de çayın yanına yine basit gerekirse hazır biseyler alır koyarım yapacak gerçekten vaktim olmuyor yemeğimi zor yapıp yiyorum kaç kere yemek masasından kalkıyorum hızlı hızlı yiyorum millete öyle ev yapımı şeyler hazırlayamam