@Beybiler şimdi şöyle birşey var. Nasıl ki biz çalışmak istediğiniz zaman asgari ücretin altında ve asgari ücret ile çalışmak istemiyoruz çünkü geçinemeyiz, onların da en doğal hakkı bu değil mi? Çocuk bakmak, ev temizlemek,yemek yapmak kolay değil. Normal işe girip çalışmaktan çok çok daha zor. O yüzden benim fikrim 4 bin altı bu işi kimse yapmak istemez. En doğal hakları maalesef. Ha derseniz sadece çocuğa bak yemek,temizlik istemiyorum o zaman asgari ücret olabilir evet