Mcikra canım biz 4,5 aylığız hala çok akıyor.maşallah sütüm var ama sanırım bununla alakalı değil gögüs yapısıyla alakalı diye duymuştum çünkü bi arkadaşım 8 aya kadar devam ettigini söylemişti .Gece akmasına birşey yapamaZsın ama emzirirken diğerine elinle ucunu ovala o zaman süt geri gidiyomuş akmıyomuş ben öyle yapıyorum işe yarıyor