Eminedilmen bizimde alerjimiz yoktu. Ne zaman yoğurt yemeye başladı o zaman çıktı ortaya. Mukuslu, gürültülü kaka vardı. Çok sık kaka yapıyordu. Günde 6-7 defa. Gaita testi yaptırdık alerji çıktı. Laktoz intoleransı. Ne zaman laktozsuz mamaya geçtik geçti şikayetler. 1 ayda bitmiyordu sma optipro, 3 günde bir sma laktozsuz alıyorum. Bu testi iste bence. Hiç bir besine tepkimiz yok sadece inek sütünden yoğurt yedi başladı o zaman. Şimdi laktozsuz sütten yoğurt yapıyorum bi sorun yaşamadık. Tuzsuz tereyağı vereceğim tepkiyi ölçmek için. Mukus olacak mı yine.