ikiPrensesAnnesi20 anladım geçmiş olsun sağlıkla kucağınıza alın inşallah.Baş dönmesi oluyor da sancı olmaması gerekiyor hamileyken emzirme sürecinde.Benim tandem oldu da hep ona dikkat etmiştik.O yüzden dicektim kasılmanız varsa ilaç versinler diye,siz zaten biliyormuşsunuz.Bir arada büyücekler 😊