Kızlar öncelikle bana sabır dileyin kızımın yaşına girmesine hemen hemen 1 ay var artık gündüz şükür yemesi de iyi yatmadan karnının iyicene doyduğundan da eminim saat başı uyanıp emmesinin alışkanlıktan başka bişey olmadığını düşünüp hem onun uykusunun daha iyi olabilmesi hemde benim için kesiyorum Dün birden bire artık kesiyorum dedim saat 9-10 gibi yatırdım kızımı 12 gibi geri kalktt ve yine emzirdim o da artık son emzirmemdi diyip o an karar verdim ve 1 saat sonra uyanınca biraz kucağımda pışpışlıyıp kokumu almasını sağladım ve ayağımda sallayıp uyuttum 1 saat sonra yani saat 2 de birdaha kalktı yine mırıldandı onda da yine ayağımda salladım yatırdım ve bir daha uyandığımda sabah saat 8 di çok mutluydum bu kadar uyuduğuma ve bu kadar basitmiş dedim sabah emzirdim geri yattı ve 10 da kalkıp kahvaltısını yaptı bu gece de 12 de yattı emzridim saat 1,5 yine kalktı bu sefer su verip biraz onunla konuşup sakinleştirip tekrar sallamaya başladım ama biraz zordu