Bu saatte umarım uyanık tecrübeli bir anne bulurum bebeğim (7bucuk aylık) orta kulak iltihabı oldu ve 5 ml croxilex antibiyotik içmesi gerekiyor ama tadını asla beğenmedi tadı çok güzel tatlı ve benim bebeğim tatlıdan nefret ediyor sanırım🤦🏻♀️şırıngayla içmiyor kaşıkla denedim olmadı biberonla beslerken kenardan şıktım onun bile tadını aldı şimdi sabah 7 tekrar içmesi gerekiyor mamayla fln birşeyle karıştırıp veremezmiyim ya ?