Altayyas bizde 8 aylığız ve hala gazı var geceleri hep ağlayarak ıkınarak uyuyor doktor süt alerjisi/besin alerjisi olabileceğini söyledi test yaptırdık sonuç bekliyoruz gec çıkıyormuş, beş gün sonra sonuçlar ile beraber doktora gideceğiz bakalım ya diyet verecek ya özel mama öyle söylemişti, bende sizde bi doktora gitmelisiniz, bende hep gaz diye geçiştirdim doktor gaz 3-4.ayda bitmesi gerek uzamış gaz durumlarında alerjiden şüpheleniyoruz dedi, o yüzden test yaptırdık bakalım sonuçlar ne çıkacak 😘