Boylu0104 Alminakarakaya ben d&r dan babam hakkında sevdiğim şeyler diye bi kitap buldum nettede satısı var onu oglumun agzından gibi doldurdum tatlı bi anı oldu bence içeriğide güzel 🤗
Kupra @Tasarella diye sayfa var ogluma zıbın yaptırmayı düşünüyorum bide çerçeve siz de o sayfaya bakabilirsin ben çok begendim
Alminakarakaya Kupra baktım canım o sayfaya bide n11 sayfasında var çok hoşuma gitti ama işte göründüğü gibi gelirmi acaba
Belinayyy Alminakarakaya 4 aylik olcak bebegim o zaman buyuyunce giyerler 😊😊esim daha hamileyken diyodu bole giyinmek istiyorum diye ondan once almak istiyorum
HYM Alminakarakaya aslında eşim benim anneler günümü kutlamadı bende onun babalar gününü kutlamalımıyım diye düşüşünmüyor değilim 🤔
Kupra Alminakarakaya takip ettiğim kişiler var onlarda ordan alışveriş yaptılar sıkıntı çıkmaz büyük ihtimalle
Gfrn Kupra çok tavsiye etmiyorum geçen sene almıştım çerçeve naylondan resmen aşırı basit geldi hiç beğenmedim
Alminakarakaya Sodya oda bana almadı kutlamadı bile ama ben alıcam belki yüzü kızarır utanır biraz ☺️
Jrarya Sodya ben mahçup olsun diye maddi değil manevi bir hediye verip kutlicam hediye beklemesim maddiyata önem vermem ama kutlama kuru bir dal bile görmedim
010203 Sodya ilk anneler günümdü fakat eşim nöbetten gelirken gül koparmış gelmiş daha ozenmesini bekliyordum hayal kırıklığı yaşadım fakat utandırmak adına ben güzel biseyler planlıyorum 😊
Sodya Kdrye yani hediye falan zaten beklemiyodum da insan yalandan da olsa kutlardi.onu da yapmadi valla umrumda degil artik. Ne babalar gunu ne dogum gunu ne evlilik yildonumu..hepsi bitti benim icin :) nasil bir soğumaksa artik bende ki 😂
Alminakarakaya [url=https://hizliresim.com/1pmLgN][img]https://i.hizliresim.com/1pmLgN.png[/img][/url]
Kdrye Sodya ahaha gülüyorum yanlış anlamayın 🙏🏻 benim gibisiniz tatlı tripli 😊bende böyle der der sonra gider kutlarım 🤦🏻♀️
Kdrye Sodya ahaha gülüyorum yanlış anlamayın 🙏🏻 benim gibisiniz tatlı tripli 😊bende böyle der der sonra gider kutlarım 🤦🏻♀️
Deletedmom308 Sodya benimde ilk evlilik yıldönümünde yatışım yapıldı. Ertesi gün Doğum yaptım. 4 gün sonra da anneler günüydü. Hiç hediye almadım 😀 şimdi ben alsam mı diye düşünüyorum ama hiç gelmiyor içimden
Bulutkbr Sodya sormayın aynı durumdayım ruhsuzluk tavan yaptı resmen ama karşımdan görmeye görmeye böyle oluyor işte