pamuksekerim 40 ı çıktı gaz sorunu başladı bebeğimin denemediğm yol yöntem kalmadı sabahlara kadar fçn makinası çalştırdım sussun diye neler çektim neler.Aguline gaz damlası mükemmel ötesi bişey onun sayesinde rahatladık birde bebelac gold mamaya başladık 2.5 aylıkken bitti denecek kadar azaldı sorunumuz.3.ayda tamamen geçti Allaha şükür.şimdi baya hareketli kendi gaznı kendi çıkarıyor.