Tahannesi25 Devrimasaf normal severek içiyoruz öyle bir anda kilo alımı hızlı olmuyor ama bize yaradı kilomu aylık kontrolde hep iyi gidiyor
Ahlasbebekveannesi Devrimasaf alakasi olduğunu sanmıyorum ben ekstra bi etkisini görmedim bünye meselesi sanırım
CollininAnnesi Devrimasaf ben başka gönderide yazmıştım zaten. Bende memnunum aylık 900 gr kadar aldık. Ama benim bebeğim 2 kilo doğduğu içinde böyle gitmiş olabilir kilo alımı
Umis Bende aaptamil kullanıyorum ama kızım sevmıyor uykudan yeni uyandığında içiyor sadece ama kilo aldırıyor ıyı o yüzden değişmek istemiyorum
KubraTKNL Devrimasaf aptamil benim bebeğim de gaz yaptı baya bi doktor evolvia önerdi ondan devam ediyorum kilo alması gayet iyi