Dgndrmz Bambiko olmak zorunda değil olsa daha iyi olur tabi orası ayrı. Oğlum Aralık’ta 2 bucuk yaşına giricek evet yazılanlar doğru oyun arkadaşı olurlar aynı şeyleri çok zaman geçmeden tekrar yasancak unutulmadan o ritm devam edicek ama ben 4-5 yaş traftarm yas aralıgının. Sebebine gelecek olursak ben hep gelecek odaklıyım hayat pahalı şükür durumumuz iyi ama günden güne hayat acımasızca pahalanıyor ve üniversiteye gittiklerinde birkaç yaş olması durumunda ikiside ünili olacak ve çok sıkıntılı bir süreç olacak bence ben bu düşüncedeyim. Ha oğlum evde bunalıyo beni çok bunaltıyo oyuncaklarından sıkılıyor evet ama sırf sıkılmasın diye de çocuk yapmak saçma geliyor herkesin kendi düşüncesi tabi
3children1mom Bambiko Aralarında 1 yaş çok az yaa benim kızımla küçük kızımın arasinda 2 buçuk yaş var. Asla yalnız bırakmıyorum sürekli zarar veriyor. Annenin psikolojik olarak fazlasıyla yıpranması da cabasi. Annenin bu durumu kaldırması çok önemli. Okul öncesi öğretmeniyim ama ben bile taşıyamıyorum. Bence iyi düşünün hem size hem çocuğunuza yazık etmeyin derim🤐
Ebnifa Bambiko benim kiz kardeşim var iyiki var diyorum şuan ama bende ikinci çocuğu yaptım ne bileyim büyük için travma gibi suan
Caglarass Bambiko 5 kardeşiz. Zor durumlarda biri olmasa biri yanımda. Ama ben 2 çocukla kalmayı düşünüyorum tabi 😅
tenceretavakuskana Ikı cocugum var aralarında hemen hemen 4 bucuk yas var herkesın aıle yapısı bırlıgı dusuncesı baska bana gore sarttı kardesı olması baskasına gore olmayabılır💁🏻♀️
Ezel-idil Olmalı kardeş bence ama sizin için şimdi çook erken diye düşünüyorum. Iki kızım var biri 3 yaşında diğeri 9 aylık ama çok zorlaniyorum bide kıskanma işi var oldukça zorluyor beni. Bence biraz daha bekleyin düşünüyorsanız
Esrayilmaz01 Bambiko kişiden kişiye değişebilircek bı soru sormuşsun kimi için şart kimisi için değil ama benim şahsi düşüncem kardeş anne babanın çocuğu için yapabileceği en büyük iyilik . kardeşten öte dostta olmaz arkadaşta . Günümuz arkadaşlıkları çıkar üzerine bu yüzden kardeş şart diye düşünüyorum
TunisS Bambiko benim kızım 2.5 yaşında 2 aylık kardeşi var bence 3 yaşında olsaydı daha rahat ederdim diye düşünüyorum
monalissa Bambiko iki çocuğum var, araları 6 yaş, diğerinide içime sindire sindire büyüttüm, bunuda ablasıyla birlikte büyütüyoruz, yaş aralığı fazla olunca rahat oldu ve bence kardeş gerekli🥰
Ozge20oz Bambiko 2 yaş sendromu ile bide yeni bebek çok zor olur bu benim görüşüm ana okulu öğretmeniyim en zor yaş 2,2bucuk yaş