nurandncr Merhaba, benim doktorum 1. Ay kontrolünde artık uyandırmana gerek yok bebeğini dinle o acıktığında zaten ağlar ve uyanır demişti, 40 çıktığından beri geceleri hiç uyandırmıyorum zaten acıktığında kendisi uyanıyor artık. Büyümesi için beslenmesi kadar uykuyada ihtiyacı var öyle düşünün 😊( şuan 2 ay 19 günlük)