Ozlmoren_38 benimde aynı şekilde annemle görüşmüyoruz zaten doğumdan sonra söylediler. Kaynanamda evde huzursuzluk çıkartıyor hemde evde durmaz fink atar girip çıkmadığı yer yok diye ben istemedim kafam rahat olsun diye. Bide ben bebeğime bakarım vs diyordu yani bebek benim ben bakıcam sen yardım edeceksin. ev işi yqpmqyı yemek yapmauı sevmez yaptığı şeyi de en ince ayrıntısınq kadar anlatıp övgü bekler bunlar bana gelmeZ yapımda yok. Arkadaşım doğıma geldi benle hastanede kaldı eve geldik 5 gün beraberdik Allah razı olsun ondan çok uardımı oldu sonra hastaneden covit kaptık onlarla beraber hasta olduk ondan sonra eşim olmadıpı zaman tekim uani Allahtan tayin falan derken biraz durdu ama zor oluyor da imkansız değil