surass uyku eğitimi değil ama uyku saatlerini düzenledim. Ama tabi gerileme dönemlerinde herşey tepetaklak oluyor ona da takilmadim. Bı hafta bebeğimi gözlemledim. Kaçta kalkıyor kaç saat uyanık kalabiliyor kaçta uykusu geliyor kaçta dalmış oluyor. Baktım hep aynı saatler . Uyanık kalma süreleri hemen hemen aynı. Sonra da bir rutin oluşturdum. Öyle çok da bişey değil uykusu gelince ellerini ayaklarını poposunu yıkıyorum bezini değiştiriyorum. Bı masal okuyorum ya da bı şarkı söylüyorum. Sonra yanına yatıyorum. Dönüyor yuvarlaniyor konuşuyor. Arada ağlıyor çok aglatmiyorum. Alıyorum kucağıma iki tur atıyorum tekrar yanına yatiyorum. Öyle öyle kendi kendine dalıyor bı bakmissin. Ama bunu reddetseydi kabul etmeseydi direnseydi, bebeğimi uzecegime aglatacagima ayakta da sallardim gerekirse ayakta da gezerdim meme de verirdim.