Merhaba arkadaşalr dün geceden beri ateşimiz vardı bi 38 bi 39 bu gün doktora götürdüm orta kulak enfeksiyonu olmuş fakat elleri ayakları buz gibiydi vücut kendini ateşliyken savunmaya alıyor buraya kadar bi sıkıntı yok ama ateşi olmadığı halde hala elleri ayakları buz gibi sanki buzluktan çıkmış gibi neden böyle bişey oldu yaşayan var mı ben işin içinden çıkamadım düşünmekten uykum kaçtı