Asyabatr mom554654 ya küçük mü bibs ben ona benzer almıştım da küçücüktü çok sertti acaba dediğiniz küçük mü çok mu sert
Asyabatr mom554654 ben o zaman başka almışım ya inşallah tutar ya alayım bi deniyeyim bakalım teşekkür ediyorum 🥰
Lino Asyabatr bende bibs kullanıyorum bebeğime. Şişiyor zamanla 4-6 hafta arası kullanılıyor doğal kauçuk olan
Mommqueen Asyabatr keşke cıkarmasaydın canım bende kızıma 1 haftalıkken felan verdm almadı oğluma hastanede verdim tuttu
Yagmur94 Asyabatr 5-6 tane emzik denedim en sonunda bibs i biraz tuttu en azından vakumluyor simdilik