Alpbeybi anayimbenn çorapsız, uyku tulumu giydiriyorum zaten. 4,5 aylık doğduğundan beri. Gün içinde de genelde çorapsız olur zaten. Çorapsızlık önemli 😬
Narin9 Gc9098 belki değil, yanlış zaten. Kan akışını yavaşlatıyor iyi bişy değil yatırmayın bence sağlık açısından
Eda2121 Nidameva bebeklere ayakklarindan ellerinden usumezler canım onların kan dolaşımı hızlı olduğu için soğuk olur ama usudugu için değil yatarken çorap ciakrtmak çok önemli kan dolaşımını sağlıyor
Duygu97 anayimbenn bnde corapla yatırıyprum apguk havalarda sadece ayagını sıkmamasona dıkat edıyorum
2prematureannesi anayimbenn çorapsız yatırıyorum 3.5 yaşında şuan çünkü çorap ayaklarda hemen sıkma yapar hemde kan akışını yavaşlatır