Benim bebeğim de normalde göz teması kuruyor, etrafı inceliyor vs göz kontrolünde de sorun cıkmadı ama yukarılara bakmayı da cok seviyor özellikle avizeleri duvardaki saati vs cok dikkatli inceliyor sürekli. Düzeltilmiş 2 ay 20 günlük bebegim. Bi sorun oldugunu düşünmüyorum ben ama Doktorunuza danışın yine de isterseniz içinizin rahat etmesi için
HsnaYigit1