Busra9292 Merhaba güzel anneler, bir sarımsak olayı duyuyorum bebeklerimde de bu ara öksürük var. Ayağına sarımsak sürünce etkisi oluyor mu?
kubosunatlasi Busra9292 ayağına sarımsak sürmeyin kesinlikle alerjik reaksiyon olabilir sarımsak rendeleyip zeytin yağıyla karıştırın 4 sarımsağa 1 çay bardağı zeytin yağı mesela 1-2 saat sonra sürün bebek viksi çok işe yarıyor kaç yaşında bilmiyorum ama kara turp çok iyi geldi bize isterseniz onu da yazabilrim..
sisemu Busra9292 bende duydum ve denedim Hicbir etkisini göremedim maalessf 4 gundur suren bir öksurük, balgami var. Hakiki zeytinyağı falan olmasi lazımmiş bilmiyorum. Sarimsaği ezdim uzerini gececek kadar seytinyagı koydum hergun surdum ama fayda etmedi
Simgedorukerem Busra9292 malesef bu ara salgın varmış.dun bebegimin bronşit olduğunu öğrendim daha 4 aylık.evden çıkmayan.biz sabaha kadar hastanedeydik bende sarımsak zeytinyağı karşımı yaptım günlük aldık ama.uygulamadim hiçbirini.uygulayan arkadaşlarım var ve iyi geldiğini söylüyorlar bi denemek.lazim dikkat edin bebislere öncelik dr kontrolü olmali kesinlikle herkese acil şifalar dilerim
Fatooo kubosunatlasi merhabalar kara turp iyi geldi yazmışsınız ya o yüzden sormak istedim nasıl kullandınız ?
Meyra1 Busra9292 ya sormayın benim kızımda burnunda tıkanıklık var temizliyorum açık tertemz bogazları kızarmış önerisi olan varmış en yapabilirim
kubosunatlasi Simgedorukerem antropologanne yanlış yazmış olabilriim ben mustelanın baby balmını kullanıyorum göğsünü açmama yardımcı oluyor ayak altına ve göğsüne uyguluyorum kendi doktorumuz önermişti
kubosunatlasi Fatooo turpun içini iyice oyup altını toplu iğneyle deldim 2 tane içine bal koyup altına bardak koydum üstünü kapatıp karanlık dolapta bir gece beklettim sabah bardağa inen suyunu bi sabah bi akşam içirdim