Calikusuu1 Rabiactm benimde 2 aylık bebeğime benden soğuk algınlığı geçti sarımsaklı zeytinyağ yaptım ayaklarına sürdum sadece yağ kısmını ama güzelce yedirdim çorabını giydirdim bir iki saatte etkisini gösterdi ateşini de düşürmüştü