Lütfen 7 yaşındaki kızım 2 gündür öksürüyor benden gizli dondurma yemiş acile gittik faranjit demiş doktor dün kustu gene gitti ciğer filmi çekmiş antibiyotik vermiş içiyor 2 gündür doğal olan herşeyi denedim herşeyi ama o lanet olası öksürük geçmiyor artık piskolojim bozuldu ben dayanamıyorum kızım ne yapsın o öksürüge sürekli öksürüyor sürekli ya kusacak gibi oluyo uyuyunca geçiyo öksürük ama uyuyamıyor ki öksürmekten çok korkuyorum çok öksürünce bişe olur mu ya çok çaresizim herşeyi denedim ya her yolu denedim hiç mi biri fayda etmez