Rojdaa Merhaba arkadaşlar ikinci ürün 1₺ kampanyası var hepsi burada uygulamasında, güvenebilir miyim eksiksiz gelir mi acaba alan varsa yazabilir mi ?
Bebegimm1 Rojdaa Ben hepsiburada ve trendyoldan hep alisverisimi yapiyorum bir sorun oldugunda hemen ilgileniyorlar guvenilir bir site daha geçen yuklu miktarda alisveris yaptim gözüm kapali hepside elime sorunsuz ulasti
Yagmur46 Rojdaa gelir gelir, güvenebilirsin. Daha öncesinde sleepy almıştım aynı kampanyadan, şimdi de biraz önce baby turco aldım (ikisi de pişik yapmadı kızımda sorunsuz kullanıyoruz)
Rojdaa Bebegimm1 Ben de çok alışveriş yaptım trendyoldan fakat hepsi buradayi ilk defa kullanicam gayet iyi yani ikinci ürün 1₺ olması ve toplam bez adedi çok iyi
Yagmur46 Yasargiller Hepsiburada ya gir baby turco yazarsan çıkıyor canım. Kampanya bitmedi ise tabi. Son süreyi bilmiyorum çünkü
Rojdaa Yagmur46 Aslında ben şunu sormuştum alacağım bez 4 numara ve toplam 300 tane oluyor yani hepsi gelirmi diye dedim 🤗 turco baby normalde trendyoldan çok sipariş verdim burdan ilk olucak kampanya varken ve çok uygunken almak istedim
Kaderlmc Rojdaa ben sleepy almıştım 😂 eksiksiz geldi bezler ama sonra pişik yaptı bebeğimde baby turcoya geçtik kampanyası vardı 2. Si 1 tl sipariş verdim dün bugün kargoya verildi . Hepsiburadada sorun olmuyor genel de
Alperinannesiii Kaderlmc canım merhaba bizde de pişik yaptı ama sleepy natural serisi kullanırken bio serisini aldım yaptı sende ondan mı almıştın eski sleepy geçtim düzeldi
Rojdaa Kaderlmc Kesinlikle gayet uygun, bez fiyatları aldı başını gidiyor böyle fırsatları kaçırmamak lazım.
Rojdaa Yagmur46 canım şimdi ben ödeme yaptım siparişi verdim hepsipay ile 25₺ falan ödendi diyor bu nasıl oluyor
RanaBadekus Rojdaa bnm kara bahtım kör talihimle bu şnsla 😂 yanlıs geldi 4 ve 5 numara cırtlı bez siparış ettim hepsiburadadan bana 6 numara kilot bez göndermişler mecbur kullanıyorm şimdi
Rojdaa RanaBadekus Trendyolda iade yaptim daha önce gayette ilgililer.Keske sizde iade etseydiniz hepsi buradayi ilk defa kullanıyorum onlarda iade alıyordur diye düşünüyorum
Adaduygu Rojdaa hepsiburada xok guvenilir ben 2. 1 tl olan cok urun aldim hepsi sorunsuz geldi ustelik yarin kapinda yazan urunlerde gercekten ertesi gun elime ulasiyo alabilirsinjz
Rojdaa Adaduygu Cok iyi valla teşekkür ederim yorumlardan sonra sipariş verdim fiyat gerçekten uyguna geliyor
Rojdaa Adaduygu Simdi canım şey sorucam 150 adet var 4 numara sepete iki ekleyince toplam da 300 oluyor değil mi adet olarak yoksa ben mi yanlış anlıyorum
Rojdaa Adaduygu Simdi canım şey sorucam 150 adet var 4 numara sepete iki ekleyince toplam da 300 oluyor değil mi adet olarak yoksa ben mi yanlış anlıyorum