Bebek doyduğu zaman biberonu verseniz de içmez zaten 60-90-120 ne kadar içiyorsa verebilirsiniz buna bebek kendisi karar verir bir iki beslenmeden sonra zaten düzene oturur. Önce emzirip sonra mama vermelisiniz 🌸 kendinizi suçlu hissetmeyin hepimiz aynı yollardan geçtik. Anne sütü diye ısrarcı olmayın önemli olan doyması. Tabi ki emzirmeye de devam edin edebildiğiniz kadar. Her bebek özeldir farklıdır kimisi az kimisi çok diyebilir kafanı takma ne kadar içiyorsa o kadar ver 😊