34 günlük bebeğim. Sezeryan ile doğum yaptım. Sütüm hemen geldi hastanede. Emzirmeye başladım emiyor diye sevinirken ilk mızlamasında hemşirem geldi ve bebek aç olduğu için ağlıyor dedi. Kaşık biberonla mamaya başladık. Emziriyordum arkasında mama veriyordum. Bu şekilde 4 gün geçti. Bebeğim sarılık oldu. Ben mastit oldum. Annem sütümün duru olduğunu doyurmadığını, kaynanam bebeğin memeyi boşa çektiğini söyledi ( sütüm sürekli akıp üstümü ıslatıyordu). Bebeğim aç kalmasın diye onlara uyup daha çok mama, devamında biberonla mamaya geldik. Şu an sağdığımda bile 10 cc anca çıkıyor. Zorluyorum emmesi için mama vermemek için ama o kadar çok ağlıyor ki sonunda mama kazanıyor. Kendimi çok yetersiz ve suçlu hissediyorum. İçimden bir ses mama ile beslenen tek çocuk seninki değil olabilir diyor, bir ses de sağlıksız büyüttüğümü bebeğime yetemediğimi söylüyor. Emziremediğim için bebek bana ısınamayacak gibi geliyor. Var mı benim gibi hisseden aynı şeyleri yaşayan