Kizlar bebegim 9 aylik ve 10 gundur aşiri kusmasi vardi eşime diyordum gecistiriyordu devlete randevu aldim onu bekle diyordu en son dayanamadim ozele goturdum tum harcliklarimi verdim bebegim daha onemli kaninda yuksek oranda enfeksiyon cikdi covid gibi dedi bunun ilaci yok artarsa bu durum oksuruk ates olursa direk gel dedi sakin bekleme dedi bebegim kilo vermeye basladi ne versem kusuyor yavrum oyle kotu durumdayim ki cok uzuldum bu duruma hamileyim 2 aylik tek basima sabahdan aksama kadar hastanelerdeydim ilacda agri kesici verdi sadece calpol ve iburamin ama bunlar etki.etmez bu virusun ilaci yok dedi bu durumu yasayan varmi lutfen yazarsaniz sevinirim