Araseymen Ayus123 sadece anne sütü aliyorsa 1 ay daha bekle.ben mama kullandigim icin 4 aylikken her mamadan sonra 1 tatli kaşığı veriyordum 5.ayda içtiği kadar vermistim hic kismamistim.
Drybsn Ayus123 başlayın illa 6 ayı beklemeyin ben oğluma 3 aylık iken vermeye başladım sıcaktan dolayı
Alin6272 Ayus123 bazı doktorlar mama da içse vermeyin diyor bazıları verin kendi doktorun bilir en iyisi canım benim doktorum sıcaklarda bi çay kaşığı mamadan sonra ver dedi
Erenefes Ayus123 1 haftalıktı verdiğimde yazı nasıl geçirdin ki o sıcaklarda mutlaka verilmesi gerekiyor doktorum bile ver demişti