UmayGmz tüylerini kestirsenizde yinede tüy döküyorsa eğer bu sefer kısa kısa tüyleri yine dökülüyor onu toplaması sanki daha zor olur gibi , artık emekleme döneminde halı fırçasıyla halıları fırçalicaz sanırım , üstünden de süpürge ile geçicez . Aşıları tam tüm doktorlar kedi tüyünün bir zararı olmadıgını söylüyor ama elleri ağızlarında olacağı için bütün tüyler ağzına gitmiş olacak yinede endişe ediyorum bende ama sarman oğlumuzdan da vazgeçmemiz mümkün değil çok düşünüyorum bu durumu