Deletedmom27337 Ozge20oz yok kestirmedim. Akrabalardan birkaçı daha kestirmemiş ama kızların maşallah gür saçları var.
Beyzasmom Ozge20oz gür olması için değil de dökülüyordu hep bir taraf seyrek boş gibiydi bir taraf gür tamamı eşit olsun diye sıfır Vurmuştuk çok şükür baya çıktı şimdi
Ssdeniz Ozge20oz gecen gun berberde sadece ustleri kisalttik ama berber bir iki defa sifira vuralim yoksa cansiz olabilir demisti esimi de tanidigi icin kesinlikle yapalim abla dedi 😂😂😂😂
Sadecebiri Zuhal1414 benim kızım 1 buçuk yaşında keseceğiz de acaba hızlı uzar mı? Sizin ne kadar sürede uzadı
Minikuzu Ozge20oz 1 yaşından sonra sıfıra vurduk çokta güzel çıktı ve sünnet olduğu içinde istiyorduk kesip sadakasını vermiştik
Deletedmom27337 Ozge20oz kuzenime doktoru 3 yılan yağı ve 1 badem yağını karıltır her banyo öncesi sür demiş. 4 ay görmemiştim bebeğin hiç saçı yoktu sadece tepesindeydi bir tutam. O 4 ay içerisinde hem gürleşmiş hemde uzamış çok şaşırdım. Doktorumuza sorup bnde kullanıcam
Adayildiz Ozge20oz benim kızım soğuduğunda çok gür uzun saçları vardı konak belasindan kurtulamadik herşeyi denedik son çare sıfıra vurduk ve gür felan çıkmadı konaktan kurtulduk ama saçları eskiden daha gürdü oyuzden amacınız gürlemesi ise vurmayın
Zuhal1414 Sadecebiri benimki erkek 1 haftadan itibaren uzamaya başlıyor ama bizim saçlarımız zayıftı gürleşti ama çok ağlıyorlar eğer rahatsız etmiyorsa kestirmeyin
thetkc Ozge20oz Biz oğlumda yaptık şuan saçları gür.. Kızıma yapmadık aralar seyrek, sanırım ona da yaparız 🙈 Alakası yok diyordum bende ama bariz fark var yani aralarında 🙈
Kumsal-Arden Ozge20oz yapmadım ve köpek gibi pişmanım. 3 yaşında önler kısa arkalar uzun altta bebek saçları saçma sapan bişey oldu. Şimdi ki aklım olsa bıngıldağı kapanınca yaptırırdım
DunyaHusna07 Kazitmakla hiç alakası yok yapanlar boşuna çocuklarının psikolojisiyle oynuyorlar sakın anlamaz demeyin herşeyi anlıyorlar valla bu genetik bişey zamanla gurlesecektir zaten ya😳
Kumsal-Arden DunyaHusna07 var , neden var saçlar eşitleniyor gür çıkmasa da eşitlendiği için öncesine göre daha gür oluyor . 🙂 psikoloji konusunda evet haklısınız ne kadar küçük o kadar iyi bence.
DunyaHusna07 Kumsal-Arden Bilmiyorum ya bana hiç mantıklı gelmiyor ki doktorlarda öyle söylüyor ki bebek saçlar zamanla zaten dökülüyor 🙄 onun yerine bakım yağları yapmak daha mantıklı geliyor
FTMKYA 8 aylikti oglum vurdum ondan sonra 3 kere berbere gittik normal tras oldu ama genetik sac tipi babasi gibi cikiyor cokta etkisi oldugunu dusunmuyoru, kazittik resmen ama yinede gur sac cikmadi