Muverrih ilkgozagrimmmm 18 gün önce foruma yazmışım bebeğim koronami acaba diye ama degilmis grip daha bir kaç gün önce geçti. Çok illet birsey asla geçmiyor bir gün iyi oluyor iyileşti diyorsun ertesi gün devam. Basit grip diye götürmedim bir daha asla götürmemezlik yapmam bağışıklık sistemi epey bi zayıfladı çünkü.
ilkgozagrimmmm Muverrih bizede bulaştı. Dediğiniz gibi 1 gün iyiysek 2. Gün çok kötüyüz. Bu grip öncesi bronşit geçirdik çok ilaç kullandık. Şimdi burun temizliği, fitospan, aferin kullanıyoruz. Siz nasıl geçirdiniz geçmiş olsun