Mirka8696 Busra9290 karnım guruldadi diye uyanmisligi var😂 bazende elimden pat diye bisey düşürüyorum hic kıpırdamıyor bile. Anlamadim ve çözemedim🤷♀️
arkeologolcam Busra9290 Bizde 14aylığız bizde de öyleydi tvnin yanında kuran açıp uyutmaya başladım her gün biraz biraz sesi arttırdım şimdi alıştı arabada bebek arabasında asla uykusuzluktan ölsede uyumazdı sesten uyumaya başladı çok şükür.Bi kere ayağımda sallarken kahvaltı yapıyodum sehpada ki tabağa zeytin çekirdiği elimden düştü ve uyanmıştı😂😂ayağımdan çıkan çıt sesine bile uyanıyodu yani o derece tv bizde biraz işe yaradı en azından eskiye göre daha iyi deneyin isterseniz💙
Ozge20oz Busra9290 elifannem duacı olacaksın bana 🤪 Ben fon makinesi sesi açıyorum O zaten sabit bı ses olduğu için benim ve babasının sakarlık yapipda çıkardığı sesleri duymuyor😊 Dalincada kapatıyorum Bı dene canim
elifannem Ozge20oz bende oyuncağı var onu açıyorum müzikli, müzik belli zaman sonra duruyor. Tekrar açayım derken ona bile uyanıyor 😂 Valla bi yere gidemiyorum, seste uyuyamıyor sonra huysuzluk yapıyor 🤦🏼♀️
Ozge20oz elifannem ben hep açtım belki aşina benimkide 4 aylık ses çıkarmamak çok zor, Kendi evinde hırsız gibi dolaşıyorum yoksa 🥰