Kızlar kızım dün çok rahatsızdı ishal ve kusma vardı hemen doktora götürdüm şükür kan ve kaka tahkili temiz çıktı sıkıntı şuradaki ağlamaktan mı gripten mi bilemiyorum sesi çıkmıyor kısıldı zaten 1 hafta önce griptik hepimiz ama tam iyileştik derken ses gitmesi tuafıma gitti dünde o kadar çok ağlamadı birtek serum takılırken ağladı 5 dk oda neden böyle oldu cidden anlayamadım im parçalanıyor bağırmaya çalıştığında resmen neyseki asıl sorum şuki kızım 7 ay 10 günlük ne yapabilirim bu sese ne iyi gelir? Doktorun verdiği grip ilaçlarını kullanıyorum 1 haftadır ama pek işe yaradığı da söylenemez öksürük ve burun tıkanıklığı hala var ne yedirsem içirsem düzelir bu çocuk bu arada ishalimiz hala devam ediyordu kusma önleyici iğne vurdular kusma durdu ama ishal devam muz yedirdim bir faydasıda dokunmadı sabah yedirmiştim önerileriniz varmı yardımcı olursanız çok mutlu olurun