Busra5857 Merhabalar sizlere bir soru sormak istiyorum sevgili anneler 32 haftalik hamilegim seker çıkmıştı seker yuklemesinden sonra 2 gun once doktora gittim amniyotik sıvısında kireclenme var dedi benim gibi bu durumu yasayan varmı acaba